woensdag 2 mei 2012

Happy Birthday to you my friend

Hallo allemaal,

Vorige week is Angelique bij mij geweest, we hebben weer even lekker bijgekletst en uiteraard moest er ook nog gekleurd worden! Maar niet voordat er eerst een kopje thee met een heerlijke plak cake was genuttigd!
De cake had ik 's morgens vroeg nog gebakken en kwam net uit de oven toen Angelique voor de deur stond.




Angelique is in februari al jarig geweest maar we hadden elkaar nog niet gezien na die tijd. Ikzelf ben aanstaande zaterdag jarig dus we hebben elkaar heerlijk verwend met pracht kadootjes! Altijd leuk!

Ik had voor haar 2 copic's gekocht met haar favoriete kleurnummers uit de RV serie.
Uiteraard vond ik het weer leuk om er een gezellig pakje van te maken.

De malllen die ik heb gebruikt voor de versiering zijn Doohickey's van Magnolia. (So Wrapped Tilda Lace en de Romantic Lace)
Ook de vlinder is een stansje van Magnolia. (Swirly Butterfly)
De tekststempel is er eentje van Nicole.
Verder nog een bloem en een knoopje een stukje touw en klaar was mijn pakje!



Op de achterkant mijn naamstempel gemaakt door Marianne.


Angelique had ook voor mij een heel lief kadootje! Ze weet dat ik zo gek ben op de stempels van Whiff of Joy, Henry the Mouse.
Deze lieve stempel "Comfort the Baby" kreeg ik van haar en ook nog twee zakjes met prachtige plakparels.

 
Het waren weer een aantal gezellige uurtjes waarin we weer heerlijk bijgeklets hebben en ook nog tussendoor tijd hebben gevonden om te oefenen met de Distress inkt.
Het afdrukje op de kaart voor Corry heb ik ingekleurd. Het is helaas maar bij 1 afdrukje gebleven... maar goed, ik ben al lang blij dat ik al weer iets langer aan tafel kan zitten.

Op dit moment ben ik bezig met een kaartje al voor vaderdag, zag een leuke sketch en had het kaartje opeens in mijn hoofd zitten, soms heb je dat en dan moet je daar gelijk gebruik van maken, hihi! Maar daarna zet ik de rem er even op... alhoewel...het is al zo moederdag...
Ik wil de komende dagen gebruiken om weer eens even reacties achter te laten op jullie blogs, dat is er een beetje bij in geschoten.
En dan duimen voor een beetje droog weer op zondag, want dan vieren we de verjaardag van Gert en mij samen.
Ben bang dat het dit jaar toch binnen zitten wordt...jammer hoor.

Bedankt voor je bezoekje, leuk dat je weer even langs kwam en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten