zaterdag 28 april 2012

Vandaag is jouw verjaardag



Hallo allemaal,

Ik wil jullie graag het verjaardagskaartje laten zien dat ik voor Corry heb gemaakt.
Corry is 5 mei jarig, tegelijk met mij, leuk he!
Inmiddels heeft Corry het kaartje (hoop ik) ontvangen en kan ik hem aan jullie laten zien.

Ik heb de leuke sketch gebruikt van Moeders Hobbypaleis.


Het recept van het kaartje:

Designpapier: Magnolia uit de serie, Somebunny Loves You
Stempel: Magnolia uit de serie Sweet Crazy Love, Pie Tilda
Ingekleurd met Distress inkt


Nestabilities: Standart Circles Large en de Classic Scalloped Circles Large
Magnolia Doohickeys: Wild Strawberry Flower & Leaf
Tekststempel: Nicole
Versiering: Plakparels en de kleine dotjes om Tilda heen zijn gemaakt met de Perlen-Pen van Viva, Creme
Op de achterkant zie je mijn nieuwe naamstempel gemaakt door Marianne, super bedankt Marianne, ik ben er reuze blij mee!


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:

* Moeders Hobbypaleis - de Sketch
* Midweek Magnolias - Open Theme
* Stampin for the Weekend - Sprakle and Shine

Corry, ik wens je volgende week zaterdag een heel gezellige dag met hopelijk veel zon! Kunnen we lekker buiten zitten met onze visite!

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en een heel fijn (lang)weekend gewenst!
Ze hebben ons lekker weer beloofd, laat die zon maar komen!

32 opmerkingen:

  1. Hallo Marianne wat een schitterende kaart,het eerste wat in mij opkwam was wauw die is schitterend.Fijn weekend groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje en de kleuren zijn ook heel mooi.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Meis!

    Wauw ik ben helemaal weg van dit kaartje! Wat heb je mooie zachte kleuren gebruikt en echt prachtig kleurwerk! Deze krijgt vast een ereplaatsje hoor.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart in mooie kleuren
    gr mriiam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Marianne,lief dat meisje,zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig en mooi kaartje heb je gemaakt!! Mooie kleurtjes en prachtig kleurwerk. Ook je naamstempel is een bjoetie, Marianne kan er wat van!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige verjaardagskaart Marianne! Heb je mooi ingekleurd.
    Fijne dagen en een zonnige verjaardag!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart geworden Marianne en ik vind dedistress ook mooi !!
    Liefs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Marianne, heel mooi

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje en de kleuren vind ik zo mooi!!!!
    Jullie hebben wel een heel bijzondere datum om te verjaren, echt super feestelijk!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is zo lief, en je naam stempel helemaal geweldig!!!!!!
    En ja nog een weekje en dan is er weer een feestje, ben van de party hoor.
    Ik ga nu bedenken hoe ik jou kaart ga maken ,blijft nog een verrassing,hihi
    liefs van je mams

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi kaartje, prachtig!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart, Marianne en een leuke sketch ook. Groetjes. Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marianne. Op mijn gemak rond gekekne op jouw blog en zitten genieten van jouw creaties. Wat kun jij prachtig inkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een geweldige verjaardagskaart heb je gemaakt voor Corry.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi marianne
    heel heel hartelijk dank voor je prachtige kaart en die gaat op mijn verjaardag net als alle anderen in mijn huiskamer de boel versieren:-)) wat leuk dat je ook op 5 mei jarig bent,als je mij je adres wilt geven stuur ik jou ook een kaart:-))
    ook jij een hele fijne dag en hopelijk lekker in het zonnetje!
    lieve groet van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk fris kaartje heb je ervan gemaakt.
    Alvast van Harte met je verjaardag mocht ik hier niet meer voorbij komen.

    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een super lieve en mooie kaart Marianne.
    Leuk dat je meedoet met de chalenge van Moeders Hobbypaleis.

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel mooi kaartje, mooi papier. Je hebt ook leuke bloemetjes gebruikt.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart Marianne, mooi papier is dit!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart en mooi gekleurd zeg! Gezellig dat je meedoet met mijn candy :-)
    Hugs Ing

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schatje en een heerlijke kleur! Leuk dat je meedoet met de challenge van MHP.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een heel lief en schattige kaart! Mooie kleuren en ook de sketch is leuk. Een lief Tilda en geweldig gekleurd!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heey Marianne,
    Ik hoop dat jij lekker aan het "GENIETEN" bent, van dit lekker lange weekend!!!!
    Nou meid......wat een heel leuk kaartje heb jij gemaakt voor Corry, écht heel erg leuk.
    Niet alleen leuk, maar ook heel lief omdat te doen voor Corry.
    En wat een prachtig kaartje.
    Mooie kleuren, heel mooi papier gebruikt, en prachtige bloemen gemaakt zeg.
    Jaaa Marianne, jij kunt er wat van hé!!!!!
    En met die pareltjes wat jij gemaakt hebt met die perlpen, zo lief!!!
    Ik weet zeker dat Corry daar heel erg blij mee is. Maar dat kan ook niet anders, dan met zo'n mooi kaartje.
    Ik denk dat ik mijn verjaardags-datum ook maar eens ga door geven aan jou, wie weet, hihihi (grapje)
    Marianne heel mooi en goed gedaan.
    Tot gauw, tot mails, tot blogs, :)
    Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schattig kaartje. Echt heel gaaf gedaan ook met die Perlenpen van Viva.

    Kom je ook even kijken op mijn nieuwe blog? Het adres is www.noortje-design.blogspot.com en je kunt tot vanavond 21.00 uur een set met 4 leuke Clear Stamps winnen.

    Fijne dag!

    Liefs,
    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What a lovely card. Great colour combo and fabulous colouring too.

    Thanks for joining us at Midweek Magnolias.
    Hugs
    Penni
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattig kaartje
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hej hej,
    Wat is dit een ONTZETTEND mooi kaartje geworden!
    Soms lukt het ook gewoon hélemaal.
    Hiep hiep hoera voor Corry op deze bijzondere datum.
    Wedden dat ie al op de kast staat te prijken....
    Succes met de challenge.

    Liefs van Lonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Marianne, ik lees net dat je met deze kaart gewonnen hebt bij stampin for the weekend. (leuk verjaardagskadootje). Ik weet niet of je door de verjaardagsdrukte toekomt aan bloggen dus ik denk ik geef het maar even aan je door..
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Marianne, ik lees net dat je met deze kaart gewonnen hebt bij stampin for the weekend. (leuk verjaardagskadootje). Ik weet niet of je door de verjaardagsdrukte toekomt aan bloggen dus ik denk ik geef het maar even aan je door..
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen